VELKOMMEN TIL VORES ONLINE VINDUESPUDSER KUNDESERVICE



VI SIDDER KLAR TIL AT HJÆLPE DIG MED SPØRGSMÅL TIL DIN VINDUESPOLERING ALLE HVERDAGE FRA KL. 7.00-19.00
VI SÆTTER EN ÆRE I AT DU ER GLAD OG TILFREDS MED VORES SERVICE.
HOS OS ER ALLE HENVENDELSER VIGTIGE - OG KUN MED DIN FEEDBACK VED VI, HVAD VI GØR GODT - OG IKKE MINDST, HVAD VI KAN FORBEDRE.
VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.


KONTAKT OS:

TELEFON 31 34 00 00
E-MAIL KONTAKT@MEMPOLERING.DK - VI TILSIGTER AT BESVARE DIN MAIL INDENFOR 1 TIME I ÅBNINGSTIDEN
ER DER KNAS I EDB MASKINEN, KAN DU OGSÅ SENDE ET BREV TIL OS: MEMPOLERING, SUNDSKROGSGADE 50, 2150 NORDHAVN


HAR DU BRUG FOR PRIS OG TID KAN DU FÅ DET MED DET SAMME ONLINE HER:

DIREKTE CHAT MED VORES KUNDESERVICE HER

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL:

Her på siden har vi samlet en liste med gode spørgsmål og svar.

Bestilling:

Bestil vinduespudser?
Bestil en vinduespudser med vores guide. Du skriver din adresse i adressefeltet på forsiden af hjemmesiden og trykker på den gule “se min pris” knap. Du klikker på de vinduer, du har. Ved flere af samme slags vinduer klikkes et tilsvarende antal gange. Hvis dine vinduer ikke er skitseret, klikker du blot på dem, der minder mest om dine vinduer. Her er det vigtigt, at det er samme antal rudeflader. Har du derfor et vindue med to rudeflader, som ikke er skitseret, klikker du bare på en anden skitse med to rudeflader. Prisen kommer frem med det samme, når du trykker på knappen “Vis tilbud”. Du vælger hvilken polering, du ønsker, 1) ude eller 2) ude/inde eller 3) ude/inde med altan/forsats og trykker dig videre til kalenderen. Her kommer vores ledige tider frem. Står der "grøn tid" på nogle af vores tider, betyder det, at vi befinder os i nærheden af din adresse og derfor giver 20 kr. i rabat. Din pris eller grønne pris står på alle tiderne, så du altid ved, hvad det koster på det givne tidspunkt. Derefter vælger du, om du er fleksibel i forhold til ankomsttidspunktet for vinduespudseren. Er du max. fleksibel, dvs. op til 60 minutter før eller efter, får du yderligere 30 kr. i rabat.
Pris på vinduespolering?
Vores minimumspris er 160 kr. inkl. moms. En typisk 3-4 værelses lejlighed med dannebrogsvinduer vil koste mellem 280 - 450 kr. inkl. moms. Du kan lynhurtigt se din pris ved at indtaste din adresse i adressefeltet på vores forside.
Billig vinduespudser?
Den billigste pris er en 4 ugers intervalaftale med 70 kr. i rabat pr. gang. Vi vil altid foreslå den grønneste tid til at starte med, når du kommer ind i vores kalender. Derudover kan du vælge at være fleksibel og dermed spare yderligere 30 kr. Så med 4 ugers interval (-70 kr.) grøn tid (-20 kr.) fleksibel tid (-30 kr.) kan du spare helt op til 120 kr. på din vinduespolering i forhold til normalprisen.
Er det sikkert at bestille en vinduespudser hos jer?
Det er helt sikkert at bestille en vinduespudser hos os. Alle vores data er krypterede, og vores server er SSL-krypteret. Med andre ord er dine data og betalingsoplysninger altid beskyttet hos os.
Har I en minimumspris på vinduespolering?
Vores vinduespolering starter ved 160 kr. inkl. moms.
Grøn og fleksibel vinduespolering - hvad betyder det?
Vores grønne tider er de tider, hvor vi befinder os i nærheden af din adresse. Det giver vi dig rabat for. Du sparer os for kørsel, samtidig med at vi begge gør noget for miljøet. "Fleksibel" betyder, at du er fleksibel i forhold til det tidspunkt, du har valgt, med op til 60 minutter før eller efter tidspunktet. Vi giver 5 kr. i rabat pr. kvarter, du er fleksibel i, op til 60 min. før eller efter dit valgte tidspunkt. Dog giver vi max 30 kr. i rabat, da vi som standard forbeholder os ret til at komme et kvarter før eller efter tidspunktet. Det betyder, at bestiller du til kl.10.00, kommer vi mellem kl. 9.45-10.15 som standard. Ud over dette interval får du rabat for at være fleksibel.
Mine vinduer er ikke på hjemmesiden, hvad gør jeg?
Vi oplever nogle gange, at vores kunders vinduer ikke er skitseret i vores klik-dine-vinduer guide. Hvis det er tilfældet, skal du blot klikke på dem, der minder mest om dine vinduer. Du skal altså finde og klikke på dem med samme antal flader. Hvis prisen ikke skulle stemme (hvilket den dog plejer), informerer vores vinduespudser dig om det inden starten på vinduespoleringen, så vi har afstemt vores forventninger. Takker du herefter nej, kører vi igen uden beregning eller sure miner. Du kan aldrig komme i klemme ved at have tastet nogle forkerte vinduer. Vi vil altid tjekke op inden en vinduespolering og sørge for, at du er informeret om den rigtige pris fra start.
Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Vi plejer at sige: "Se i dit spamfilter". Den har det nemlig med at havne dér. Er den ikke dér, kan du altid ringe 31340000 eller skrive til kontakt@mempolering.dk og få bekræftet din ordre.
Hvordan finder jeg jeres grønne tider, og fratrækker I rabatten automatisk?
Vores grønne tider vises i vores online-kalender, og rabatten fratrækkes altid automatisk på din faktura. Du skal derfor intet gøre herudover.
Jeg er fleksibel i forhold til tidspunktet. Får jeg så rabat på min vinduespolering?
Ja, det gør du. 5 kr. pr. kvarter, du er fleksibel i, i forhold til vores vinduespudsers ankomst. Vores max. fleksibel-rabat er 30 kr., dvs. 60 min. før eller efter tidspunktet (Vi forbeholder os altid ret til at ankomme 15 min før eller efter dit valgte tidspunkt. Det er derfor først derudover, at du sparer penge).
Hvad er forskellen på enkelt polering og fast interval? Og hvad hvis jeg gerne vil have, at I bare kommer automatisk og polerer udvendigt?
Enkelt polering:
Her gives ikke rabat. Til gengæld kommer vi, når det passer dig, og du booker, når du ønsker det.

Interval polering:
Her gives rabat (op til 70 kr. pr. gang). Ved interval aftale reminder vi dig på SMS og sender dig et link, som du kan booke fra. Booker du ikke, vil vi ringe dig op senest 7 dage efter, i forventning om at du ønsker en tid, da du har fået rabat for dette. Det er vigtigt at pointere, at vi ikke binder vores kunder. Vi ved, at vi leverer en god service, og vores mantra er, at vores kunder skal komme tilbage af lyst og ikke af tvang.

Automatisk polering:
Her gives de helt store rabatter. Ved automatisk polering laver vi en aftale om, hvilke datoer du ønsker, vi kommer og polerer resten af året. Vi kommer så automatisk og polerer på disse datoer og sender regningen på SMS og mail efter hver vinduespolering.
Binder man sig ved fast interval eller automatisk?
Nej, du binder dig ikke til noget, men vi giver dig en rabat for, at du vælger interval eller automatisk polering. Vi har derfor en forventning om, at du ønsker at få poleret igen næste gang som aftalt. Ønsker du ikke dette, vil din pris stige fremadrettet med den rabat, du har fået, grundet interval ordningen.

Betaling:

Hvordan kan jeg betale for min vinduespolering?
Vi modtager Mobilepay, betalingskort og bankoverførsel. Du kan læse om de forskellige betalingsmuligheder længere nede i denne fane. Vi modtager ikke kontant betaling.
Er det sikkert at indtaste mine personlige data?
Du kan være helt tryg ved at indtaste dine data og kortoplysninger hos os. Vi har SSL sikkerheds-kryptering og Bambora som betalingspartner, der sørger for en nem og sikker betaling via vores hjemmeside.
Hvornår skal jeg betale for vinduespolering?
Du skal først betale for din vinduespolering, når du har fået flotte vinduer. Betalingslink bliver sendt til dig efter vinduespolering - senest dagen efter. Betalingsfristen er 5 dage.
Er vinduespoleringen fradragsberettiget?
Ja, vores vinduespolering er fuldt ud fradragsberettiget svarende til ca. 26% i skatteværdi, som du får tilbagebetalt via dit personlige skattefradrag. Du opnår skattefradraget hos SKAT via din skattemappe under forskudsopgørelse. Generelt er der, for at opnå skattefradrag, specifikke krav til fakturaen og betalingen. MEMpolering tager kun imod elektronisk betaling og udsteder kun fakturaer, som opfylder alle krav til, at du kan få håndværkerfradrag. Med andre ord opfylder din betaling og den elektroniske faktura, du modtager fra os, alle lovkrav for at få håndværkerfradrag.
Hvordan indberetter jeg fradrag for min vinduespolering hos SKAT?
Det er nemt at indberette fradrag for din vinduespolering via din personlige skattemappe.
1) Du logger ind her: https://www.tastselv.skat.dk
2) Vælg: “Forskudsopgørelse” øverst i den blå menu
3) Scroll ned på siden og tryk på fanen “Håndværkerfradrag”
4) Angiv beløbet på din faktura og tryk “Beregn” og derefter “Godkend”


Dine fakturaer/kvitteringer bliver altid lagret på din profil på MEMpolering. Det betyder, at du let kan tilgå dem og downloade dem efter behov.
Er rabatten for, at jeg har valgt grønt og/eller fleksibel tidspunkt, fratrukket på min regning?
Ja, rabatten bliver helt automatisk fratrukket på din regning/faktura.
Kan jeg betale med Mobilepay?
Ja, det kan du. Når vores vinduespudser har været hos dig, sender vi et link på SMS til din mobil. Tryk på linket og godkend ved at swipe til højre. Så er der betalt.
Kan jeg betale med dankort/kreditkort?
Ja, du kan betale med dit betalingskort via din mobil eller desktop. Du modtager et betalingslink på SMS og E-mail efter vores vinduespolering. Vi kan modtage betaling med følgende betalingskort: VISA, Dankort, Mastercard, Maestro card, VISA Electron og American Express.
Kan jeg betale via bankoverførsel?
Du kan altid lave en manuel bankoverførsel. Vores kontooplysninger - reg nr. og konto nr. - står på den faktura, som du modtager på mobil og mail. Husk at skrive dit fakturanummer i teksten på din overførsel.

Service/Levering:

Hvor stort et geografisk område dækker jeres vinduespudsere?
Vi plejer at sige hele København +50 km. i omkreds. Er det en større opgave, kører vi endnu længere. Vi polerer bl.a. fast i Tisvilde og Vejby, som ligger lidt længere væk. Men du kan se i menuen “byer”, hvilke byer vi dagligt opererer i.
Hvilket tidsrum pudser I vinduer i?
Vi polerer vinduer alle hverdage fra kl. 7.00 til 19.00 samt lørdag og søndag fra kl. 8.00 til 16.00.
Kan I polere mine vinduer i weekenden?
Ja, vi polerer også vinduer i weekenden, både lørdag og søndag fra kl. 8.00 til kl. 16.00. Det koster ikke ekstra at få en weekend-tid. Du kan se i vores kalender, hvornår vi har den næste ledige weekend-tid.
Tørrer I kanterne af ved en normal vinduespolering?
Alle kanter tørres af ved vores vinduespudsninger. Dvs. at vi tørrer spildvand og overskydende vand pænt op. Trænger selve træværket/rammerne til afrensning, kan vi også hjælpe med det. Forvent en merpris på ca. det dobbelte, da vinduespoleringen bliver dobbelt så omfattende og derfor vil tage dobbelt så lang tid. Så er det til gengæld gjort, og du kan nyde det sammen med dine klare vinduer.
Er min vinduespolering forsikret hos jer, hvis uheldet skulle være ude?
Ja, alle vores ansatte er forsikret hos TRYG forsikring, hvis der skulle ske et uheld.
Bruger I underleverandører?
Nej, vi bruger ikke underleverandører. Så ved du, hvem der kommer, og vi ved, hvem vi sender. Alle vores vinduespudsere har været igennem et oplæringsforløb. Du kan derfor altid forvente, at vi sender en trænet og dygtig vinduespudser ud til dig.
Har I tilfredshedsgaranti på min vinduespolering?
Ja, vi har tilfredshedsgaranti. Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved vinduespoleringen, kommer vi og retter op på det med et smil og uden beregning. Det kræver blot, at du kontakter os på e-mail kontakt@mempolering.dk eller tlf.nr. 31340000 senest 3 dage efter endt polering.
Mine vinduer trænger til afskrabning, hvad gør jeg?
Trænger flere af eller alle dine vinduer til afskrabning, bedes du skrive det i kommentarfeltet på din booking. Så sætter vi tiden af til det. Forvent ca. dobbeltpris pr. rude, der skal afskrabes. Er det bare et par vinduer, vi taler om, kan du sige det til vinduespudseren. Så afskraber vi dem uden merpris.

Aflysning/Afbestilling:

Hvordan aflyser jeg jeres vinduespudser?
Du kan aflyse en vinduespolering op til 24 timer før. Du kan aflyse ved at sende en mail til kontakt@mempolering.dk eller ringe til os på tlf. 31340000, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig imellem kl. 7.00 - 19.00 på alle hverdage.
Hvad hvis det bliver dårligt vejr. Kommer I stadigvæk?
Ja og nej. I tilfælde af regn, sne, slud eller hagl - ja så kommer vi. Hvis det blæser meget, eller der er tale om styrtregn, og dine vinduer kræver, at vi skal ud at hænge, rykker vi hellere aftalen til en anden dag, da vi både går meget op i at levere flotte vinduer til vores kunder og i sikkerheden for vores ansatte. Men regnvejr gør ikke i sig selv dine vinduer beskidte, da regnvand ikke indeholder kalk.
Hvordan rykker jeg min vinduespolering til en anden dag?
Du kan sende en mail med dato og tidspunkt, du ønsker din booking rykket til, på kontakt@mempolering.dk Du kan også ringe til os på tlf. 31340000. Vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 7.00 til kl. 19.00 på alle hverdage.